Nyári programok a Közhelyben

Állandó programjaink a Közhelyben nyáron is folyamatosak!

Állandó programjainkra minden héten várunk!

Állandó programjainkra minden héten várunk!


Istentisztelet: minden vasárnap 10:30-tól.
Bibliakör: minden kedden 17:00-tól.
Helyreálló Csoport: minden kedden és csütörtökön 18:00-tól. www.helyreallas.hu
Meglepetéssel...

Meglepetéssel…


Nyári találkozó az angol tanfolyam résztvevőinek
2013. július 25-én csütörtökön, délután háromkor a Közhelyben.
Várjuk angol tanfolyamra járó barátainkat!

Fagyis angol 2013 július 25
A Diridongó Zeneovi nyári szünetet tart.
A Női torna hétfőnként átmenetileg szünetel.

Gyöngyöző Műhely Mannával
2013. augusztus 10-én, 17-én, 24-én és 31-én szombaton, délután háromtól a Közhelyben.
Előzetes jelentkezés szükséges a homoperla@gmail.com vagy a jtoth1@hotmail.com cimen. Bővebb információk a honlapon: Mannus Gyöngyvilága Anyagköltség: 1500 forint

A Közhely mindenki előtt nyitva áll!

,

  1. Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

