Emberi sorsok – őszi irodalmi est

A Közhely hatodik irodalmi estje az emberi sorsokról szólt


Ildikó a Pavoo gazda című verset adta elő Johan Ludvig Runebergtől


Falulátók - Pál Sándor saját könyvéből olvasott fel két riportot

Judit a Morfondírból olvasott fel


Péter elénekelte a Betyárnótát


Júlia a "Peti féle napfogyatkozásról" mesélt


Czinkota Mihályné Heltai Jenőtől a Modell című verset mondta el


Jerry és Jan - Tomorrow from Annie


Katie és Larry két nyelven adták elő az Én így szerettem volna élni című verset Szép Ernőtől

Én úgy szerettem volna élni
Minden halandóval beszélni

Mindenkinek nevét kérdezni
Mindenkinek szívét érezni

A járdán osztani virágot
Tegezni az egész világot

Megsimogatni ami állat
Érinteni minden fűszálat

Imádni végtelen sereggel
A napot ha fellangall reggel

És énekszóval összejönni
Az esti csillagnak köszönni

S testvéri csókkal hazatérni
Én így szerettem volna élni.

, ,

  1. Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

